Wedstrijdverslagen 8 en 9 juni 2019

Altior 1  scoort voor Villa Joep!

Op zondag 2 juni speelde Altior 1 haar laatste competitieronde. Na een moeilijk seizoen, wisten ze toch te handhaven in de topklasse. Een prestatie op zich, maar de ploeg had meer op het programma staan. Het hele seizoen hebben de dames en coach geld apart gelegd bij ieder doelpunt wat gescoord werd. In september werd gezamenlijk het doel voor dit geld bepaald en de keuze viel op Villa Joep. Deze stichting zet zich in voor onderzoek naar neuroblastoom kinderkanker. Hopelijk draagt dit bij aan het genezen van deze vreselijke ziekte bij jonge kinderen. Gedurende het seizoen werd 300 euro verzameld en via een borrelactie bij cafe In d’n Ollie kwam daar nog 150 euro bij. Los van dit bedrag heeft de ploeg ook nog 24 knuffels verkocht, waarvan de opbrengst ook naar de stichting is gegaan. Hans van Villa Joep kwam de cheque van 450 euro in ontvangst nemen en bedankte de ploeg. “Bij onze stichting werken alleen vrijwilligers, dit bedrag komt dan ook volledig ten goede aan onderzoek”.
Kijk voor meer informatie op  https://villajoep.nl/

NDZW MW1 – Altior MW1               Uitslag: 7-5

Altior A1 – DDW A1                             Uitslag: 8-4