Wedstrijdverslagen 16 en 17 februari 2019

Altior neemt punten mee uit Venray

De Peelkorf 1 – Altior 1                     Uitslag: 12-16
Op zondag 17 februari stond voor Altior een uitwedstrijd tegen De Peelkorf op het programma. In de eerste helft heeft Altior duidelijk het betere van het spel, door middel van snelle combinaties wordt de voorsprong dan ook snel gepakt. De ruststand is 6-10 in het voordeel van Altior. In de tweede helft wordt het verschil snel vergroot naar zes doelpunten. De Peelkorf deed nog wat terug, maar kwam niet meer in de buurt van de overwinning. A-speelster Ilsa Meulenbroek maakte met een nette invalbeurt haar debuut in het vaandelteam. De korfbalsters gaan de voorjaarsvakantie in en spelen pas weer op zondag 10 maart, thuis om 15.50 uur tegen Bladella.

Be Quick 3 – Altior 2                            Uitslag: 15-11

Rietvogels 2 – Altior 3                         Uitslag: 5-12

De Korfrakkers 5 – Altior 4              Uitslag: 12-4

NDZW MW1 – Altior MW1                  Uitslag: 9-4
Binnen 10 sec. liepen we tegen een achterstand aan door de uitworp van de thuisploeg waar een overname-situatie voor verwarring zorgde. In het overige deel van de wedstrijd ging het moeizaam aan onze zijde. Tot de stand van 2-2 bleven we bij, daarna liepen de dames van NDZW uit naar een 5-2 ruststand. Met een aantal slordigheidsfoutjes met het uitspelen van de bal en de vele bijna doelpunten waren we blij met de enkele die er wèl aan onze kant invielen. Met enige regelmaat knokten we ons fysiek langs de tegenstandsters doordat er vaak over het blok gelopen werd. Uiteindelijk verloren we de wedstrijd met 9-4.

Altior A1 – DAW Schaijk A1               Uitslag: 9-8

Avanti A3 – Altior A3                           Uitslag: 4-13