Wedstrijdverslag 7 februari 2018

Altior MW1 komt net tijd tekort

Celeritas MW1 – Altior MW1     Uitslag: 5-3
Inhaalslag wordt abrupt afgebroken.

Op deze ijskoude avond stonden we lang te wachten totdat de beheerder de sporthal in Veghel open ging maken. Dit resulteerde in een korte warming-up en verlate start met vervolgens 2 blessures in de eerste helft bij de thuisspelende ploeg. In ons team bleek de slechte opwarming voornamelijk uit niet scoren en afstand geven aan de tegenstanders. Met rust keken we tegen een 4-0 achterstand aan. Met nog een tegendoelpunt keerde het tij bij ons en we begonnen langzaam aan een overwinning te ruiken. Het spel werd aan onze kant spannender en de kansen groter. Met een doorloopbal en 2 benutte strafworpen wisten we de stand in korte tijd naar 5-3 te brengen. Terwijl het volgende team al klaar stond was ons beloofd om 10 minuten langer door te mogen gaan om zo de verloren tijd in te halen. De zaalwacht besloot echter anders en maande de scheidsrechter om de wedstrijd af te fluiten. Gedesillusioneerd verlieten we de sporthal met een nederlaag.

Prinses Irene R1 – Altior R1       Uitslag: 2-3