Wedstrijdverslag 27-28 mei 2017

Geen promotie maar wel kampioenen !!

Een jonge D1; slechts 1 tweedejaars D1-speelster, 5 tweedejaars D-speelsters en 4 E-speelsters. Het was even wennen in het begin, maar al snel werd het een echt team. De binnen-competitie was pittig, sterke tegenstanders, maar een hele knappe tweede plaats behaald. Toen mochten we weer naar buiten. De poule was op papier te doen, maar dat moesten we natuurlijk wel waar gaan maken. En dat hebben we gedaan! Kampioen, één wedstrijd voor het einde was het al beslist! Wat ontzettend knap en verdiend! Een jaar waarin we veel lol hebben gehad, veel hebben geleerd en heel goed hebben samengewerkt. Een jaar waar we met z’n allen trots op mogen zijn! Gefeliciteerd meiden!

Ter afsluiting van het seizoen ging de C2, tevreden met de tweede plek, getrakteerd door de sponsor, samen frietjes eten. Tijdens de maaltijd sloeg de gezellige sfeer om in een groep blijde, enthousiaste gillende meiden die het maar niet geloofden. Diegene die op de eerste plek stond had verloren! Na goed kijken en nog eens kijken naar die uitslag begon het langzaam door te dringen. We zijn KAMPIOEN !!!!!!!!!! Verrassend eerste !!! Een klein feestje was een feit. Lise, Marit, Sara, Sterre, Trijntje, Emma, Sharyn, Eline, Anna, Janne en natuurlijk coach Collette en Sarah, van Harte Gefeliciteerd met jullie kampioenschap! We willen de sponsor; The Music Alliance bedanken voor deze geweldige afsluiting!

De temperaturen stijgen tot tropische hoogte en de spanning stijgt met de temperatuur mee”.
Vandaag stond de laatste competitiewedstrijd van Altior F1 op het programma. Op deze dag reizen zij met team en vele supporters af naar Luyksgestel om daar hun kampioenswedstrijd te spelen tegen de Stormvogels. Ook zij kunnen kampioen worden. Waar Altior in de rust nog met een mooie voorsprong staat weet Stormvogels goed terug te komen tot 9-9. Altior probeert kalm te blijven. Maar zowel bij speelsters/coaches en supporters stijgt de spanning. De minuten tikken weg. De dames kijken goed naar elkaar, spelen mooi over en jawel….daar is hij dan dat ene verlossende doelpunt 9-10. Kort daarna ( ook al leek het voor sommige uren te duren) het eindsignaal. Eindelijk na een mooie competitie, een hele goede inzet van onze meiden en de steun van onze supporters kunnen we zeggen dat we kampioen zijn. Dames wat ontzettend knap gedaan!! Om het kampioenschap te vieren werden we bij de dames van Hurkmans welkom geheten om daar te genieten van een heerlijke massage. En ook mochten de dames hun nagels laten lakken. Zij vierden die dag namelijk hun 1 jarig bestaan. Gefeliciteerd namens de meiden van Altior F1. En ook de welpen van Altior werden kampioen!!

De Peelkorf 1 – Altior 1 Uitslag: 18-11
Swift 2 – Altior 2 Uitslag: 19-16