Nieuwsbrief september 2021

Rabobank ClubSupport
De Rabobank ClubSupport is weer in volle gang. De vorige edities hebben we een mooi centje op weten te halen. Ook dit jaar willen we een mooi bedrag bij elkaar krijgen om ons terrein nog mooier te maken. We sparen voor een nieuw scorebord en 2 nieuwe dug-outs voor veld 2.
Van 4 oktober tot en met 25 oktober kan je als lid van de Rabobank je stem uitbrengen. We roepen jullie dan ook allen op om te stemmen op Altior!

Vertrouwenspersoon
Wisten jullie dat wij binnen Altior ook twee vertrouwenspersonen hebben? Dit zijn Brechtje Broeren en Lieke Lunenburg. Brechtje is te bereiken via tomenbrechtje@ziggo.nl of 06-52212099 en Lieke via lieke4you@hotmail.com of 06-28165815.

Nette kleedlokalen
Op de nieuwe kunstgrasvelden ligt een hoop zand. Helaas wordt dat ook de kleedlokalen ingelopen. Als je van het veld stapt, veeg je voeten alvast goed af voor je de kleedlokalen binnen gaat. Er zijn nieuwe schoenborstels geplaatst zodat je je schoenen schoon kunt maken voordat je het kleedlokaal betreedt.
Ook merken we dat de kleedlokalen niet schoon achter gelaten worden. Dit is een taak van het hele team, dus spreek elkaar daarop aan.

AED
Wisten jullie dat de dichtstbijzijnde AED op het hek van VV Heeswijk hangt?

Officiële opening kunstgrasvelden
Op zondag 10 oktober om 13.00 uur willen we de nieuwe kunstgrasvelden officieel openen in bijzijn van wethouder Wijdeven en een aantal andere mensen, die een belangrijke rol hebben gehad in de totstandkoming van dit moois. Alle seniorenteams spelen die dag thuis; extra leuk dus om een kijkje te komen nemen.

Vacature PR&Communicatie&Sponsor-commissie
Deze commissie kan wel wat extra hulp gebruiken voor de algemene leiding, acquisitie, acties. Welke ouder of lid kan hierbij helpen?? Lijkt jou dit iets, neem dan even contact op met secretariaat.

Altior/Royal
We zijn al een behoorlijke tijd bezig om het initiatief omtrent de samenwerking met Biljart Royal te onderzoeken. In afgelopen jaarvergadering zijn onze plannen/ideeën met jullie gedeeld. Graag willen we jullie wat meer betrekken in deze plannen en zijn benieuwd naar jullie mening. Om de plannen wat meer levendig te krijgen hangt in de kantine het concept ontwerp van de plannen. Wij willen jullie vragen om hiernaar te kijken en aan te geven wat je ervan vindt. Dit kunnen ideeën/opmerkingen zijn maar ook zorgen. Graag ontvangen wij jullie feedback op de formulieren die hierbij aanwezig zijn. Iemand van het bestuur direct benaderen kan natuurlijk ook.

Vacature werkgroep Altior/Royal
Deze werkgroep moet verder worden uitgebreid met het vervolg invulling te geven. We zijn ook zoek naar mensen die kennis hebben van financiën, belasting, exploitatie, subsidies, bouwkundig etc. Het is een leuk project, dus meld je aan.

Pinnen
Sinds kort is er de mogelijkheid om te pinnen in de kantine van Altior. Dit kan vanaf een minimaal bedrag van €1,-. Ondanks dat contant betalen ook nog mogelijk is, heeft pinnen de voorkeur. Dit zorgt ervoor dat financieel beheer eenvoudiger wordt en voorkomt kosten m.b.t. het storten van geld bij de bank. Nu pinnen mogelijk is, is het niet meer de bedoeling om consumpties op te laten schrijven en later te betalen. Wij hopen dat jullie hiervoor begrip hebben.

Speculaas/krollen
De verkoop van het speculaas en de krollen gaat binnenkort weer beginnen. De lijsten worden zoals elk jaar weer uitgedeeld via jullie leiding. Op de lijsten staat wanneer het geld en de opgave van het aantal verkochte pakken speculaas en zakken krollen ingeleverd moet worden bij je leiding. Alvast veel succes!!

Voor elke wedstrijd waarbij er een onafhankelijke scheidsrechter bij ons komt fluiten, moeten wij ook weer een scheidsrechter leveren voor wedstrijden van andere verenigingen. Deze veldcompetitie moeten we 38 wedstrijden buiten de deur fluiten. Op dit moment zijn er 17 wedstrijden gefloten. We lopen hiermee mooi op schema!
Zoals inmiddels wel bekend is, zitten we erg krap met onze KNKV scheidsrechters. Heb jij interesse in een opleiding tot KNKV scheidsrechter? Alle leden, jong en oud, kunnen zich inschrijven! Meer informatie? Contacteer Sarah (06-11494756).

Activiteiten 2021-2022
Het seizoen is gestart, wat betekent dat naast de sportieve activiteiten ook tijd wordt gemaakt voor de spelactiviteiten. Voor het seizoen 2021-2022 staat hieronder de jaarplanning met data onder voorbehoud. Voor aanvang van de activiteiten ontvang je later nog een uitnodiging:

DatumWatVoor wie?
Vrijdag 29 oktoberSpeurtochtWelpen, FED