Nieuwsbrief september 2018

Rabobank Clubkas Campagne
De Rabobank Clubkas Campagne is weer in volle gang. De vorige drie edities hebben we een mooi centje op weten te halen. Dit jaar is ons doel trainingsjassen voor de leiding en officiële shirts voor onze verenigingsscheidsrechters aan te schaffen, omdat we trots zijn op onze vereniging en ook naar buiten toe willen laten zien wie we zijn. Van 11 tot en met 24 september kan je als lid van de Rabobank je stem uitbrengen. We roepen jullie dan ook allen op om te stemmen op Altior!

Aanspreekpunt Jeugd TC
Als er vragen of problemen zijn bij jeugdleden, ouders of jeugdleiding, aarzel dan niet om één van de leden van de jeugd TC aan te spreken. Zij kunnen mee zoeken naar oplossingen, zodat iedereen een prettig korfbalseizoen kan hebben. Ieder lid van de jeugd TC heeft een eigen aandachtsgroep en is hiervoor eerste aanspreekpunt.

Hieronder zie je de indeling per leeftijdscategorie voor het seizoen 2018-2019:
A: Loes van Gerwen
B: Vacature
C: Tonnie Lucius
D: Dennis van den Heuvel
E: Nicole Vogels
F/Welpen/Kangoeroe: Brechtje Broeren

Het algemene e-mailadres van de Jeugd TC is jeugdtc@altior-korfbal.nl.

Vertrouwenspersoon
Wisten jullie dat wij binnen Altior ook een vertrouwenspersoon hebben? Dit is Brechtje Broeren. Ze is te bereiken via tomenbrechtje@ziggo.nl of 06-52212099.

Trainen herfstvakantie
In de herfstvakantie (13 t/m 21 oktober) gaan de trainingen gewoon door.

Spelregelbewijs
Vanaf de B’s wordt het spelregelbewijs gehaald bij Altior. Dus speel je in de B’s of hoger en heb je je spelregelbewijs nog niet gehaald dan ontvang je binnenkort een mail met meer informatie en een inlogcode voor het halen van dit spelregelbewijs. Ben je al nieuwsgierig geworden? Dan kan je alvast een kijkje nemen op www.korfbalmasterz.nl

Activiteiten 2018-2019
Hierbij nogmaals de activiteitenplanning voor seizoen 2018-2019. De kangoeroes waren in de mail niet expliciet genoemd, maar zijn natuurlijk ook van harte welkom en uitgenodigd bij de activiteiten voor onder andere de welpen, zie onderstaand.

Datum Activiteit Voor wie? Tijd
Vrijdag 2 november Speurtocht Kangoeroes, Welpen, F, E en D jeugd 18.00u tot 20.00u
Maandag 17 december Kerstborrel senioren, midweek, recreanten, leiding en steunende leden vanaf 19.00u
Vrijdag 11 januari Nog te bepalen A, B en C jeugd 19.30u tot 22.00u
Vrijdag 22 februari Carnavalskienen Kangoeroes, Welpen, F, E, D en C jeugd 18.00u- 20.00u
Vrijdag 22 maart Quiz A-jeugd, senioren, midweek, recreanten, leiding, steunende leden + partner Vanaf 20.00u
Vrijdag 12 april Jeugdavond Kangoeroes, Welpen, F, E en D jeugd 18.00u tot 20.00u
Kort na het laatste speelweekend Seizoensafsluiting – Ouder-kind-toernooi Alle jeugd teams

Lief en leed
Is er iemand langdurig geblesseerd, ziek of is er juist iets speciaals te vieren, geef dit door aan Toos. We kunnen dan namens Altior een kaartje sturen.

Verkoop
We hebben oude ballen en oude korven (zonder paal) te koop. De ballen kosten € 5 per stuk en de korven €15 per stuk. Als je geïnteresseerd bent, mail dan even naar secretariaat@altior-korfbal.nl.

Kantine
De kantine heeft een opfrisbeurt gekregen met nieuwe leuke tafeltjes en accessoires.