Nieuwsbrief oktober 2019

Kamp
Het kamp vindt dit jaar weer plaats met Pasen (vrijdag 10 april 2019 t/m maandag 13 april 2019).

Speculaas/krollen
De verkoop van het speculaas en de krollen is weer begonnen! Vóór dinsdag 29 oktober moet het geld en het aantal verkochte pakken speculaas en zakken krollen zijn ingeleverd bij je leiding. Maandag 11 november worden de pakken speculaas en de krollen opgehaald in het clubgebouw van 19.00 uur tot 20.00 uur. Graag een eigen tas meenemen, zodat iedereen alles gemakkelijk mee kan nemen.
Oproep! We zijn ook nog op zoek naar mensen (leden of ouders bijvoorbeeld) die mee kunnen en willen helpen om speculaas en krollen in te pakken op maandag 11 november vanaf 12.45 uur bij bakkerij van Doorn in Schijndel. Als je kan helpen, laat het dan even weten via de mail.

Voor elke wedstrijd waarbij er een onafhankelijke scheidsrechter bij ons komt fluiten, moeten wij ook weer een scheidsrechter leveren voor wedstrijden van andere verenigingen. Deze veldcompetitie moeten we 48 wedstrijden buiten de deur fluiten. Op dit moment zijn er 23 wedstrijden gefloten:

Zaalcompetitie
Vanaf dinsdag 29 oktober gaan we weer in de zaal trainen. De trainingstijden zijn gemaild. Laat ook in de zaal het kleedlokaal waar je in zit netjes achter. Betreed de zaal alleen met zaalschoenen, ook wanneer je heel even snel de zaal in moet of doe dat anders even op je sokken.

Rabobank ClubSupport
Bij de Clubsupport van de Rabobank heeft onze club een mooi bedrag gewonnen: €1252,80. Dit geld gaan we gebruiken voor trainingsjassen voor de leiding en shirtjes voor de scheidsrechters. Bedankt voor jullie stemmen en voor het vragen van alle mensen om je heen!

Nieuwe shirts Senioren 5
Op zondag 20 oktober is Altior 5 voorzien van nieuwe shirts. Aida Langenhuijsen en Henk Honders hebben dit mogelijk gemaakt. Het genereuze gebaar leverde een hoop blije gezichten op. Bedankt Aida en Henk.

Sinds deze zomer heeft Altior een pagina op Facebook. Deze bestaat nu nog naast de Facebook groep, maar de pagina gaat de groep voor het eind van het jaar vervangen. We hebben hiervoor gekozen, omdat een pagina veel meer mogelijkheden heeft en een grote bereik naar buiten heeft (zeker als de volgers gaan delen).We hebben dit al met een aantal berichten gezien, die een bereik hadden van 2300-2400 personen. Op deze manier zetten we Altior positief in het daglicht. Stap dus allemaal over op de pagina en volg deze, zodat je niets mist. Natuurlijk zijn we ook actief op Instagram.