Nieuwsbrief oktober 2018

Kamp
Het kamp vindt dit jaar weer plaats met Pasen (vrijdag 19 april 2019 t/m maandag 22 april 2019). Dit is tevens de start van de meivakantie voor de basisscholen.

Speculaas/krollen
De verkoop van het speculaas en de krollen is weer begonnen! Vóór dinsdag 30 oktober moet het geld en het aantal verkochte pakken speculaas en zakken krollen zijn ingeleverd bij je leiding. Maandag 12 november worden de pakken speculaas en de krollen opgehaald in het clubgebouw van 19.00 uur tot 20.00 uur. Graag een eigen tas meenemen, zodat iedereen alles gemakkelijk mee kan nemen.

Oproep! We zijn ook nog op zoek naar mensen (leden of ouders bijvoorbeeld) die mee kunnen en willen helpen om speculaas en krollen in te pakken op maandag 12 november in de middag bij bakkerij van Doorn in Schijndel. Als je kan helpen, laat het dan even weten via de mail.

Herfstkampioenen
De B2, E2 en Senioren 3 zijn herfstkampioen geworden, proficiat!

Parkeren accommodatie
Indien er nog parkeervakken vrij zijn, graag je auto parkeren in de vakken en niet langs de kant van de weg. Dit is extra gevaarlijk met fietsers en maakt het lastig voor auto’s om langs te kunnen rijden. Indien er geen parkeerplek meer vrij is, dan kun je het beste maar aan één kant van de weg parkeren, zodat andere auto’s er nog langs kunnen.

Daarnaast is het bij uitwedstrijden verstandig om bij het clubgebouw of op de parkeerplaats te verzamelen, dus niet midden op de weg waar alle auto’s langs rijden. Dit gebeurt nog wel eens, maar is ook erg gevaarlijk.

Speurtocht
Op vrijdag 2 november (van 18.00u tot 20.00u) wordt de speurtocht voor de jongste jeugd georganiseerd (Kangoeroes, welpen, F, E en D jeugd). Het thema dit jaar is “cowboys & indianen”. Wil je mee doen? Opgeven kan tot 28 oktober. De uitnodiging is per mail verstuurd.

Spelregelbewijs
Alle speelsters die in de B-jeugd of hoger spelen hebben inmiddels de uitleg en hun eenmalige activeringscode via de mail ontvangen. Er is één iemand al enthousiast aan de gang gegaan en tot level 5 gekomen! De rest heeft nog niet ingelogd. Je hebt nog tot 11 november om je spelregelbewijs te halen. Daarna ben je verplicht naar een van de spelregelavonden te komen. Heb je geen uitleg en activeringscode ontvangen, maar speel je wel in de B-jeugd of hoger en heb je je spelregelbewijs nog niet eerder gehaald? Meld je dan even bij Toos van der Pas via mail: toosvanderpas@gmail.com

Zaalcompetitie
Vanaf dinsdag 30 oktober gaan we weer in de zaal trainen. De trainingstijden zijn gemaild. Het weekend van 24 en 25 november 2018 begint de zaalcompetitie weer.

Kleedlokalen
We merken dat de kleedlokalen niet altijd netjes worden achter gelaten. Graag de kleedlokalen veegschoon achter laten na een training en een wedstrijd, om de schoonmaak kosten zo laag mogelijk te houden. Bij wedstrijden is het ook de bedoeling dat je het kleedlokaal van de tegenstander netjes achter laat.

Drie sponsoren voor Altior 3
Begin deze maand werd Altior 3 in het nieuw gestoken door 3 sponsors. Danny Buijs van Buijs Metselwerken was aanwezig om de dames te voorzien van nieuwe shirtjes. Roel van de Leest (Auto Roel’s) en Koen van Gerwen (Van Gerwen Industriebouw) hadden bedacht om samen de pakken te voorzien van hun logo. Daarnaast sponsort Roel ook de tassen. De meiden zijn er erg blij mee! Altior wil bij deze de sponsors bedanken voor hun gulle bijdrage, want zonder hun hadden de meiden er niet zo goed uitgezien!

Greenmax nieuwe hoofdsponsor Altior
De competitie 2018-2019 is reeds begonnen en dit jaar start korfbalvereniging Altior met een nieuwe hoofdsponsor. Acht jaar lang heeft de club met veel trots en plezier ‘Van Gerwen Metaalbouw’ mogen dragen en werden zij van alle kanten door dit mooie bedrijf gesteund. Graag bedanken wij Theo van Gerwen voor al de betrokkenheid en hulp van de afgelopen jaren.

Elk einde heeft echter een nieuw begin en daarom verwelkomen wij van harte de nieuwe hoofdsponsor Greenmax. We kijken uit naar weer wat mooie jaren en zijn erg blij met de nu al grote betrokkenheid van Eric van Oss, die ons afgelopen week heeft uitgenodigd in het mooie pand om wat selectie foto’s te maken. Er staat voor de selectie weer een spannend seizoen voor de boeg, want zowel het eerste team als het tweede team zullen moeten knokken voor goede resultaten in de (reserve)topklasse.