Nieuwsbrief mei 2017

Dames-awards
Op 19 mei worden in Erp de dames-awards uitgereikt. Dit is een prijs binnen de dameskorfbalwereld voor talentvolle speelsters en teams. Wij zijn bijzonder trots te kunnen melden dat Loes van Gerwen is genomineerd als beste korfbalster hoofdklasse!

Poetsen
Op dinsdagavond 13 juni gaan alle seniorleden de accommodatie poetsen. Na een seizoen is er altijd van alles te doen en dat doen we op de eerste trainingsavond zonder trainingen. Iedereen (van het eerste tot met de recreanten) wordt ingedeeld. Mochten er ouders zijn die kunnen en willen komen helpen dan graag. Het poetsschema volgt later.

Laatste competitiedag
Op zondag 21 mei speelt ons eerste de laatste thuiswedstrijd. Ze zijn nog volop in de race om ook op het veld te promoveren naar de topklasse. We starten de dag met ons vierde om 10:30 uur tegen SVOC’01, daarna speelt het tweede om 12:00 uur tegen Rosolo. Het eerste speelt daarna om 13:30 uur tegen Bladella en bij winst hebben we de promotie te pakken! Tevens willen we op deze zondag de competitie gezellig met elkaar afsluiten. Dus kom (hopelijk) genieten van mooi korfbal, mooi weer en de gezelligheid onder elkaar!

Korfbaldag en barbecue
Op zaterdag 10 juni hebben we weer een korfbaldag bij Altior. In de ochtend is er het ouder-kind toernooi voor de welpen t/m de D. In de middag is er voor de jeugdleden van de C, B en A een vriendentoernooi georganiseerd. Aansluitend is er de barbecue waar iedereen welkom is. Vrijwilligers kunnen gratis deelnemen, aan partners en andere leden vragen we een bijdrage. Je kunt je opgeven bij Marlies: altior.heeswijkdinther@knkv.net

Sportplaatjesactie
De sportplaatjesactie in samenwerking met Jumbo is voorbij. Het was een erg groot succes!! Er staat nog een doos met veel plaatjes bij de bar, hier kan je nog uit grabbelen als er nog een plaatje ontbreekt.

Tevens is de Jumbo op zoek naar hulpkrachten (16+) voor alle afdelingen die in de nieuwe Jumbo willen werken. Zoek je een leuk bijbaantje? Er zijn twee inloop ochtenden, zaterdag 20 en 27 mei van 10.00 tot 12.00 uur. Mocht deze data of tijden niet schikken kan men zich ook aanmelden op jumbowerkt.nl.