Nieuwsbrief juni 2021

Jaarvergadering
Op maandag 14 juni is de jaarvergadering gepland. Een link voor de online vergadering wordt deze week gedeeld.

Nieuw kunstgras
Dinsdag 1 juni zijn de werkzaamheden voor onze nieuwe kunstgrasvelden gestart. We hopen op een voorspoedig verloop, zodat we het nieuwe seizoen meteen kunnen starten op de prachtige velden. We hopen hiermee onze club een enorme boost te geven.

Inleveren kleding
Ook dit jaar is het weer een hele opgave gebleken om alle kleding van teams terug te verzamelen. Helaas hebben we nog niet alle kleding terug. Kleding is en blijft eigendom van Altior en heb je in bruikleen. Heb je nog kleding thuis? Neem even contact op om het in te leveren. Laten we met ons allen Liza en Karin helpen om de puzzel compleet te maken.

Start trainingen/seizoen en competitie
Zoals jullie hierboven hebben kunnen lezen, zijn ze begonnen met de aanleg van onze nieuwe kunstgrasvelden. Hierdoor is het nog onduidelijk wanneer we precies met de trainingen kunnen starten. Zodra wij hier meer over weten, wordt het bekendgemaakt via de mail.

Oefenwedstrijden onder voorbehoud

Datum Locatie
29 augustusAltior selectie – BMC 1Altior
2 septemberAltior 1 – DAW 1 Altior 2 – DAW 2Altior
12 septemberAltior 1 – Altior 2Altior
14 septemberAltior 1 – Prinses Irene 1Altior, 20:00 uur
11-12 septemberStart competitie (muv selectie)
19 septemberStart competitie selectie

Challenge Night
Voor de A, B en C jeugd heeft de activiteiten commissie afgelopen vrijdag een challenge night georganiseerd. Vijf groepen namen het tegen elkaar op met de meest gekke en leuke uitdagingen! Geweldig om te zien dat we dit nog hebben kunnen organiseren voor deze meiden, een fijne seizoensafsluiting!

Beachkorfbal toernooi
Na bijna een jaar geen korfbal is het weer tijd om de strijd met elkaar aan te gaan!
Daarom organiseert De Korfrakkers samen met evenementenlocatie “De Dorpstuin” in Beek en Donk dit jaar voor het eerst een heus Beachkorfbal toernooi. Willen jullie er met de titel vandoor gaan? Dan nodigen we jullie graag bij deze uit.

Het Beachkorfbal toernooi zal plaatsvinden op zaterdag 3 en zondag 4 juli a.s. en is bedoeld voor alle jeugdteams vanaf de E-pupillen tot en met de Senioren.
Een team bestaat uit 4 spelers / speelsters (en enkele wissels). Er wordt op een echt beachveld gespeeld met de officiële regels van het Beachkorfbal. Tevens worden de coronaregels, die op dat moment geldend zijn, nageleefd.
Naast de wedstrijden is er natuurlijk tijd om te genieten van het (hopelijke) mooie weer en een hapje en drankje.

Het programma ziet er als volgt uit:

Zaterdag van 10.00 – 13.00 uur: de E-pupillen, D-pupillen en C-aspiranten

Zaterdag van 13.30 – 17.00 uur: het vrienden/familie toernooi (minimale leeftijd 17 jaar)

Zondag van 11.00 – 15.00 uur: de B-aspiranten, A-junioren en de Senioren

Kosten
Het inschrijfgeld is € 20,- per team, waarbij de betaling geldt als definitieve inschrijving. Wil je graag meedoen met een team, meld je dan bij secretariaat@altior-korfbal.nl vóór 14 juni 2021. Wij verzorgen de inschrijving en betaling.

Einde seizoen
Het is een enorm zwaar seizoen geweest en iedereen is enorm op de proef gesteld. Toch hebben we met zijn allen geprobeerd het beste ervan te maken. We willen iedereen bedanken voor haar/zijn inzet over afgelopen seizoen en hopen elkaar “live” weer te treffen bij Altior. Wij hebben er al veel zin in, maar eerst: fijne zomervakantie en blijf gezond!