Nieuwsbrief februari 2022

Jaarvergadering seizoen 2021/2022
De jaarvergadering staat gepland voor maandag 13 juni. Inloop vanaf 19.45 uur en start om 20.00 uur.

Kamp
Het korfbalkamp zal dit jaar niet met Pasen zijn, i.v.m. de korte voorbereiding. We hebben een nieuw weekend gekozen en het kamp zal plaatsvinden van vrijdagavond 1 juli t/m zondag 3 juli.

Quiz
Op vrijdag 18 maart staat de jaarlijkse quiz voor de A’s, senioren, midweek, bestuur, bouwploeg en andere steunende leden weer op de agenda. Vergeet je niet aan te melden! De uitnodiging vind je onderaan de nieuwsbrief.

Nieuw bestuurslid
In de vorige nieuwsbrief heb je kunnen lezen dat er dit jaar 3 aftredende bestuursleden (Inge, Irene en Lian) zijn. Aankomende ledenvergadering dragen we Marlou van Grunsven voor als nieuw bestuurslid voor het secretariaat. We zijn nog steeds op zoek naar 2 nieuwe bestuursleden met de functies penningmeester en TC.

Socials
Vind je het leuk om een wedstrijdverslag en/of foto van jouw team te zien op onze Altior socials? Je mag dit altijd doorgeven via een bericht naar onze socials accounts.

Rompregeling
Voor elke wedstrijd waarbij er een onafhankelijke scheidsrechter bij ons komt fluiten, moeten wij ook weer een scheidsrechter leveren voor wedstrijden van andere verenigingen. Deze zaalcompetitie moeten we 20 wedstrijden buiten de deur fluiten. Op dit moment zijn er 6 wedstrijden gefloten.

Zoals bekend is, zitten we erg krap met onze KNKV scheidsrechters. Heb jij interesse in een opleiding tot KNKV scheidsrechter? Alle leden, jong en oud, kunnen zich inschrijven! Meer informatie? Contacteer Sarah (06-11494756).

Presentje speculaasactie
Zoals jullie eerder hebben kunnen lezen was Bente van Boxtel bij de jeugd degene die de hoogste opbrengst had! Haar presentje is inmiddels overhandigd, nogmaals dank voor jouw inzet Bente. Ook dit jaar een presentje voor de senioren. Ilse van Keulen heeft dat zeker verdiend gezien haar bijdrage aan de speculaasactie. Nogmaals dank aan alle leden voor de inzet en mooie opbrengst voor Altior.

Carnavalstraining
Het echte carnaval zit er nog niet op, maar afgelopen week is er door vele (jeugd) teams al fanatiek getraind in hun gekste carnavalsoutfits. Zij zijn in elk geval al goed in de stemming gekomen! Geniet nog van de laatste dagen met z’n allen!