Nieuwsbrief februari 2019

C1 Sportploeg jeugd 2018!
Na een succesvol seizoen waarin de meiden zowel op het veld als in de zaal kampioen werden en daarna streden om de Nederlandse titel, ook in de zaal en op het veld, was het zondag 27 januari nog een keer feest.
Altior C1 werd gehuldigd op de kampioenenhuldiging van de gemeente Bernheze en waren zelfs genomineerd om sportploeg van het jaar te worden. Dit was mede te danken aan hun goede prestatie op het NK zowel van de zaal en van het veld. De zaalfinale in Venray was de enigste wedstrijd die werd verloren door de meiden, maar in Roermond werd de veldfinale gewonnen en konden ze toch zeggen: ‘We zijn de beste van Nederland!’ En nu dan ook nog Sportploeg Jeugd 2018. Het kon niet mooier. Het hele team kwam nog maar een keer op het podium en kreeg uit handen van Rien Wijdeven een prachtige trofee, die zeker een mooie plaats krijgt in de prijzenkast van Altior.

C1 kampioen
De C1 is kampioen geworden in de zaalcompetitie! én hebben ze zich geplaatst voor het Nederlands Kampioenschap Dameskorfbal C-jeugd. Deze wedstrijden worden gespeeld op zaterdag 30 maart in de Wetteling in Venray. Dames en leiding allemaal gefeliciteerd!

Kantine
De kantine heeft weer een opfrisbeurt gekregen in de zaalperiode. We gaan nog fotolijstjes ophangen en dan zien de muren er weer leuk uit! Bouwploeg bedankt!

Wassen shirtjes / rokjes
Een huishoudelijk mededeling voor het wassen van de shirtjes en de rokjes. Graag de shirtjes en rokjes apart van elkaar wassen en niet in de droger drogen. Hierdoor blijven de shirtjes en rokjes langer mooi en blijven de logo’s van de sponsoren ook mooi.

Opruimen zaal
We merken dat niet alles altijd netjes wordt opgeruimd in de zaal, zoals korven, lintjes, hoepels, ballen etc. Dit gebeurd ook op woensdag. We moeten met zijn alle de zaal netjes houden en ook voor degene die na jou komt korfballen is het fijn als er geen achterblijvende spullen meer liggen. Graag extra op letten en alles netjes opruimen.

Trainen buiten
Vanaf dinsdag 2 april beginnen de buiten trainingen weer.