Nieuwsbrief december 2021

Rabobank ClubSupport
Bij de Clubsupport van de Rabobank heeft onze club een mooi bedrag gewonnen: €1609,29. Dit geld gaan we gebruiken voor een scorebord en dug-outs bij veld 2. Bedankt voor jullie stemmen en voor het vragen van alle mensen om je heen!

Speculaas
Er is dit jaar weer een mooi aantal pakken speculaas en krollen verkocht! Een groot compliment voor alle leden! Dit jaar hebben we met z’n allen 1449 pakken speculaas en 1122 zakken krollen verkocht, met een opbrengst van € 4230. Dank alle leden die dit mooie bedrag bijeen hebben gebracht. Hiervan kunnen we mooie dingen realiseren voor jullie als leden.
Bij de senioren een extra compliment voor Ilse van Keulen, Toos v/d Pas en Evie Dangé. Zij hebben allemaal een omzet van meer dan 80 euro gemaakt. Omdat niet alleen de jeugd een presentje verdiend kan Ilse dit jaar ook rekenen op een presentje.
Bij de jeugd heeft Benthe van Boxtel het mooie aantal van 68 pakken speculaas en 7 zakken krollen verkocht. Voor deze prestatie gaat zij een leuk presentje krijgen. Tevens een extra compliment voor Jaidy Lucius, Krissie van Daal, Guusje Roovers, Sara Voets en Suus Voets. Ook zij hebben meer dan 90 euro omzet gemaakt.

Kerstviering
Helaas hebben we wederom moeten besluiten om de kerstviering dit jaar niet door te laten gaan, i.v.m. de coronamaatregelen.

Halloween speurtocht
Op 29 oktober stond er een Halloween speurtocht op het programma voor onze jeugdspeelsters. Het was een hele gezellige, griezelige en vooral leuke avond met een grote en enthousiaste opkomst! We hopen dat iedereen ervan genoten heeft en zien jullie graag allemaal weer bij de volgende activiteit!

Livestream
Voor de meeste teams gaat de competitie de komende weken gewoon door, maar helaas zonder publiek. Van een aantal wedstrijden hebben we livestreams uitgezonden op onze facebook pagina. Wil jouw team ook graag een keer een livestream uitzenden bij een thuiswedstrijd? Of wil je als ouder een dergelijke livestream een keertje verzorgen? We horen het graag!

Spelregelbewijs
Iedereen (vanaf de 14 jaar en nog geen spelregelbewijs in bezit) moet weer aan de slag met het halen van een officieel Korfbalmasterz spelregelbewijs. Een aantal meiden zijn hier al druk mee bezig en sommigen zijn zelfs al geslaagd! Het is fijn om te zien dat hier al actie op wordt ondernomen. Ook via deze weg: allemaal veel succes en laat het ons weten als je ergens tegenaan loopt.

Voor elke wedstrijd waarbij er een onafhankelijke scheidsrechter bij ons komt fluiten, moeten wij ook weer een scheidsrechter leveren voor wedstrijden van andere verenigingen. Deze veldcompetitie moeten we 38 wedstrijden buiten de deur fluiten. Op dit moment zijn er 37 wedstrijden gefloten. Dit is echt ongelofelijk knap van onze scheidsrechters, aangezien we nog een 2e helft van de buitencompetitie op het programma hebben staan in het voorjaar!