Nieuwsbrief december 2020

Wijzigingen?
Zijn er wijzigingen in je persoonsgegevens, zoals je telefoonnummer, adres of e-mailadres, geef dit dan door per mail aan secretariaat@altior-korfbal.nl. We merken voornamelijk dat verhuizingen niet worden doorgegeven. Willen jullie dit (alsnog) doen? Dan zijn alle gegevens weer up to date.

Speculaas
Er is dit jaar een record aantal pakken speculaas en krollen verkocht! Een groot compliment voor alle leden! Dit jaar hebben we met z’n allen 1440 pakken speculaas en 1043 zakken krollen verkocht, met een opbrengst van € 4065. Dank alle leden die dit mooie bedrag bijeen hebben gebracht. Hiervan kunnen we mooie dingen realiseren voor jullie als leden.

Bij de senioren een extra compliment voor Ilse van Keulen, Toos v/d Pas en Sophie Konings. Zij hebben allemaal een omzet van meer dan 100 euro gemaakt.
Bij de jeugd heeft Benthe van Boxtel het mooie aantal van 75 pakken speculaas en 10 zakken krollen verkocht. Voor deze prestatie heeft zij inmiddels een presentje gekregen.
Tevens een extra compliment voor Sam en Guusje Roovers, Krissie van Daal en Marit v/d Rakt. Ook zij hebben meer dan 100 euro omzet gemaakt.

Trainen in de kerstvakantie
Trainingen in de kerstvakantie gaan in tegenstelling tot andere jaren, dit jaar WEL door, m.u.v. do 24 en do 31 dec. Mocht je in deze weken niet kunnen trainen, dan is dat geen enkel probleem. Zorg wel dat je je leiding hier tijdig van op de hoogte brengt.

Spelregelbewijs
Een aantal meiden zijn al druk bezig met het behalen van het spelregelbewijs, goed bezig! Vanaf de 14 jaar wordt het vanuit de KNKV verplicht om een spelregelbewijs te hebben. Dus ben jij 14 jaar of ouder, of word jij in dit seizoen 14 jaar, en heb je nog geen spelregelbewijs, zorg dan dat je hier spoedig mee aan de slag gaat. Heb je nog geen mail met een inlogcode gehad? Laat het ons dan even weten.

SAVE THE DATE: Digitale Nieuwjaarsbingo
Helaas hebben we elkaar dit jaar een stuk minder kunnen treffen dan gehoopt en het is nog onzeker wat 2021 ons gaat brengen. Toch willen we graag met z’n alle leuke activiteiten blijven doen en daarom organiseert onze activiteiten commissie op vrijdag 15 januari een digitale Nieuwjaars bingo! Leden, supporters, ouders, sponsoren, iedereen die wil, mag meedoen. Het enige wat je hoeft te doen, is een bingo kaart kopen om vervolgens vanuit huis goed op te letten wanneer je prijs hebt. Details volgen spoedig.

Wij wensen iedereen fijne kerstdagen en een gelukkig en sportief nieuwjaar!