Nieuwsbrief december 2017

Greenmax shirtsponsor Altior 2
Zondag 3 december werden de dames van Altior 2 in sporthal De Zaert verrast door Greenmax uit Heeswijk-Dinther. Eigenaar Eric van Oss, onlangs nog genomineerd voor de Bernhezer Ondernemersprijs was bereid gevonden om de dames in mooie groene shirtjes te steken. Greenmax die groen en infrastructuur met elkaar laat verbinden en zo veel verschillende bomen helpt te overleven in deze toenemende verstedelijkte wereld van beton, bestrating en gebouwen laat door dit gebaar zien dat de kleur groen hoog in het vaandel staat. Dan is Greenmax bij Altior aan het goede adres want al vele jaren dragen de dames het groen op een hoog niveau en willen ze dit de komende jaren zeker blijven doen. Namens de dames en Altior willen wij dan ook Greenmax bedanken voor dit gebaar en zullen we zeker nog jaren van veel “groen” genieten.

Kinderen afzetten bij de Zaert
Op verzoek van de Zaert medewerkers willen we de ouders vragen om de kinderen in en uitlaten op het parkeerterrein en niet recht voor de deur van de Zaert. Dit in verband met de verkeersveiligheid.

Respect
Bij Altior hebben wij wederzijds respect in een hoog vaandel staan.

De laatste tijd horen en zien we jammer genoeg dat speelsters/ouders/publiek soms leiding/speelsters/scheidsrechters respectloos behandelen door continue commentaar te geven of zelfs door te schelden. Wij vinden dit ontzettend vervelend en vinden dat dit gedrag absoluut niet binnen een vereniging als Altior past.

Wanneer we zien of horen dat dit gebeurt, zullen wij passende maatregelen treffen. Wij hopen natuurlijk dat dit niet nodig zal zijn en dat onze vrijwilligers en speelsters met respect zullen worden behandeld door iedereen.

Bedenk voordat je iets roept naar het veld of tegen iemand zegt/appt: zou ik het zelf prettig vinden om dit te horen?

Kerstviering
De kerstviering was in een nieuwe stijl, maar zoals altijd lekker, gezellig en goed verzorgd!
Activiteitencommissie bedankt voor de goede zorgen!

Geluk (woordje van Toos)

Welkom allemaal, fijn dat jullie er allemaal zijn.
Een zin die eigenlijk best wel vanzelfsprekend klinkt: “fijn dat jullie er allemaal zijn”.
Maar soms heb je van die momenten dat je je er heel even bewust van bent dat het niet altijd zo vanzelfsprekend is.
Dit vind ik een mooi moment om hier eens even bij stil te staan, bewust er van te zijn of te worden hoe fijn, mooi en gezellig het is dat wij hier zo met zijn allen bij elkaar te kunnen en mogen komen.
Men zegt wel eens: “ongeluk zit in een klein hoekje”. Maar als dat ongeluk maar in een klein hoekje zit, betekent dat ook dat geluk op heel veel plaatsen te vinden is.
Zo ook vanavond weer een moment van geluk, vind ik: gezellig bij elkaar komen met mensen die allemaal het beste voor hebben met onze mooie vereniging.
Geluk: we staan er ooit te weinig bij stil, terwijl ongeluk maar in een klein hoekje zit.

Trainen in de kerstvakantie
Op 26 en 28 december zijn alle teams vrij. Op dinsdag 2 januari 2018 beginnen de trainingen weer voor alle teams.

Wij wensen iedereen fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar!