Nieuwsbrief augustus 2021

Start seizoen
We zijn weer klaar voor een nieuw seizoen bij Altior. De trainingstijden zijn gemaild maar kun je hier op de website nog eens nalezen. Iedereen krijgt binnenkort per mail het adresboekje met daarin de commissies en de leiding/scheidsrechters met telefoonnummer en e-mailadres.

Nette kleedlokalen
De kleedlokalen zijn weer open. Wil iedereen na de training en wedstrijd er zorg voor dragen dat de kleedkamers (van het team en de tegenstander) netjes worden achtergelaten. Dus afval in de afvalbakken, douche droogtrekken en alles op zijn plaats terugzetten. Dit is een taak van het hele team en niet van enkele speelsters. De leiding gaat hier op controleren. Als we dit allemaal doen, dan is het een kleine klus en is het zo gebeurd. Daarnaast zullen alle kleedkamers wekelijks een grote beurt krijgen.

Kunstgrasvelden
Er is deze zomer hard gewerkt aan de 2 nieuwe kunstgrasvelden. Het meeste in het project is goed gegaan, maar een aantal zaken moeten nog worden opgelost. De LED-verlichting is niet leverbaar op korte termijn en hiervoor zoeken we nog een oplossing. In de mat zitten in een aantal foutjes en niet alles is volgens bestek gemaakt. Hiervoor is een procesverbaal opgemaakt en de leverancier moet dit nog oplossen.

Corona
Helaas hebben we momenteel allemaal nog steeds last van de Corona-crisis. Denken jullie allemaal aan de 1,5 meter als je niet op het veld staat te trainen?

Dispensatie
Als lid van Altior vragen we aan je om je steentje bij te dragen aan de club. Zonder vrijwilligers kunnen we helaas niet korfballen. Toch kan er een reden zijn dat je een jaar niks kunt doen. Je kunt dan bij het bestuur schriftelijk om dispensatie vragen.

Jeugd TC seizoen 2021-2022
Hierbij willen we alvast de jeugd TC voorstellen:

A-jeugd: Loes van Gerwen

B+D-jeugd: Jasmijn Pennings

C-jeugd: Suzanne Pennings

E-jeugd: Nicole Vogels

F-jeugd: Melanie van der Pas

Doelshoppen
Het doelshoppen is al vaker voorbij gekomen. Al gezien hoe gemakkelijk het is? Kies Altior als doel en steun onze vereniging. Het kost je niets en wellicht kom je al verschillende webshops tegen waar je regelmatig shopt! Bekijk het eens via www.doelshoppen.nl .

Spelregelbewijs
Vanaf de B’s wordt het spelregelbewijs gehaald bij Altior. Dus speel je in de B’s of hoger en heb je je spelregelbewijs nog niet gehaald dan ontvang je binnenkort een mail met meer informatie en een inlogcode voor het halen van dit spelregelbewijs. Ben je al nieuwsgierig geworden? Dan kan je alvast een kijkje nemen op www.korfbalmasterz.nl

Documenten
Algemene voorwaarden

We wensen iedereen een mooi, sportief seizoen met veel plezier!