Nieuwsbrief april 2022

25 juniVrijwilligersbarbecue
1/2/3 juliKamp

Kampioenen
In de zaal hebben we weer een aantal teams die kampioen zijn geworden! Onze D1, A1 en senioren 1, proficiat dames!

Promotie/degradatiewedstrijden
Voor de meeste teams is de zaalcompetitie al afgelopen, maar senioren 1 en 3 mogen nog even in de sporthal aan de gang. Het vaandelteam mag in twee wedstrijden tegen Bladella strijden voor promotie naar de Hoofdklasse. Senioren 3 mag twee keer tegen Bladella 2 spelen om handhaving in de res-Overgangsklasse. Beiden teams hebben hun eerste wedstrijd gewonnen. Deze teams kunnen jullie support bij de 2e wedstrijd goed gebruiken, dus we willen jullie vragen massaal naar de sporthal te komen.

Zondag 17 april:

12.30 uur: Bladella 1 – Altior 1 (X-sport Bladel)

13.45 uur: Bladella 2- Altior 3 (X-sport Bladel)

Senioren 2 heeft in de zaal een enorme prestatie geleverd en zich weten te plaatsen voor de kruisfinale om het Nederlands kampioenschap. Helaas hebben ze deze niet gewonnen, maar wat zijn wij trots op dit team!

Vacatures
Voor volgend seizoen hebben we een paar vrijwilligerstaken open staan. We willen Astrid en Dennis bedanken voor hun jarenlange inzet voor deze taken.

• Begeleiding pupil van de week (1 of 2 personen)
    Bij de thuiswedstrijden van onze senioren 1 hebben we een pupil van de week. Lijkt het je leuk om dit te helpen verzorgen en op de dag zelf de pupil te begeleiden, meld je dan aan.
  • Zaalindeling in de wedstrijdcommissie
    Elk seizoen is het weer puzzelen met de zaal en wedstrijd indeling. Je wordt het aanspreekpunt voor de gemeente met betrekking tot zaalhuur en voor de zaalindeling (wedstrijden) de schakel tussen de gemeente en de bond. Interesse? Laat het ons weten.

Daarnaast zoeken we op verschillende disciplines altijd nog versterking.

• Versterking voor de jurytafel
    Bij de thuiswedstrijden van onze senioren 2 (en wellicht ook 1) moeten we een jurytafel vullen (tijdwaarnemer, schotklok, en voorzitter). Lijkt het je leuk om hier zo nu en dan bij aan te sluiten, ook dan kun je jezelf aanmelden.
  • Versterking voor de scheidsrechters
    We zijn altijd opzoek naar versterking voor ons scheidsrechters team. Of het je nou leuk lijkt om de jongere jeugd teams te fluiten, je ambitie hebt om door te pakken naar de oudere jeugd of senioren teams, of zelfs voor de knkv wilt gaan fluiten, laat het ons weten.

Quiz
Op vrijdag 18 maart was de jaarlijkse quiz voor de A’s, senioren, midweek, bestuur, bouwploeg en andere steunende leden weer op de agenda. Wat hebben we van deze avond genoten en wat waren we blij met de grote opkomst! De kantine zat helemaal vol en na een gezellige avond ging de selectie er met de winst vandoor!

Voor elke wedstrijd waarbij er een onafhankelijke scheidsrechter bij ons komt fluiten, moeten wij ook weer een scheidsrechter leveren voor wedstrijden van andere verenigingen. Deze zaalcompetitie moeten we 20 wedstrijden buiten de deur fluiten. Op dit moment hebben we zelfs meer wedstrijden gefloten dan nodig!! 25 wedstrijden zijn er gefloten. Bedankt scheidsrechters!