Nieuwsbrief april 2018

Kamp
Tijdens het paasweekend was het weer Altior kamp. In de accommodatie in Lierop hebben de jeugdleden en hun leiding genoten van drie dagen leuke spellen, activiteiten, sport en spel, playback en veel plezier. Leiding bedankt, maar zeker ook alle speelsters! Het was geweldig, volgend jaar weer!

Trainen meivakantie
Op 24 en 26 april gaan de trainingen voor de jeugd gewoon door. In de tweede week van de meivakantie (1 en 3 mei) zijn de jeugdteams één keer vrij. De trainers bepalen samen met het team over welke training dit gaat.

Trainer senioren 1
De senioren TC is de afgelopen periode daarom druk bezig geweest te zoeken naar een nieuwe hoofdtrainer en we zijn blij te kunnen vertellen dat dit gelukt is! Jacques Kop Jansen zal met ingang van seizoen 2018-2019 verantwoordelijk zijn voor onze Senioren 1. Jacques is op dit moment nog actief als hoofdtrainer bij de Korfrakkers. Met deze samenwerking willen we een extra stap richting de top van het dameskorfbal zetten en een vaste waarde in de topklasse worden.

Selectietrainingen
De selectietrainingen voor de A, B, C en D selectie zijn begonnen. Volgende week worden de voorlopige selecties bekendgemaakt. Op zondag 6 mei zal de laatste selectietraining plaatsvinden, daarna worden de definitieve selecties bekendgemaakt.

Glasvezel
Bij het afsluiten van een glasvezelpakket bij TriNed krijg je na de aanmelding een e-mail waarmee een favoriete vereniging gekozen kan worden. Dit is natuurlijk Altior! Wij krijgen voor elke aanmelding een bedrag. Dus hoe meer mensen onze vereniging selecteren, hoe hoger het sponsorbedrag. Het eerste kwartaal van 2018 hebben we al € 120 ontvangen! Zou fijn zijn als jullie (en jullie omgeving) Altior willen selecteren, zodat we nog meer geld kunnen ophalen. Alvast bedankt!

Jaarvergadering
De jaarvergadering komt er weer aan, dit jaar in juni in plaats van in september én in een nieuw jasje. Hopelijk zien we jullie allemaal op maandag 4 juni. De uitnodiging en agenda volgt later per mail.

Vrijwilligersbarbecue
De vrijwilligersbarbecue is verplaatst naar zaterdag 9 juni 2018. Later volgt per mail de uitnodiging, met daarin meer informatie.

Korfbaldag
Op zaterdag 16 juni hebben we weer een korfbaldag bij Altior. In de ochtend is er het ouder-kind toernooi voor de welpen t/m de D. In de middag wordt er voor de jeugdleden van de C, B en A een activiteit georganiseerd. Meer informatie volgt later.