Veel plezier bij vriendinnentraining Altior

Op zaterdag 6 april organiseerde Korfbalvereniging Altior een vriendinnentraining. De welpen, E en D’s mochten hun vriendinnetje, vriendje, neefje,nichtje of de buurtjes meebrengen. Het was een zeer geslaagde opzet en de kinderen hadden er veel zin en plezier in. Er waren diversen leuke spelletjes en oefeningen bedacht die door iedereen fanatiek werden uitgevoerd.
Daarna was er voor alle kinderen cake en ranja en gingen ze voldaan naar huis met misschien wel bij sommige de gedachte: ik wil ook bij het korfballen! Al met al is het voor herhaling vatbaar. Aanstaande zaterdag begint weer de veldcompetitie dus als je wedstrijden wil bijwonen kom gerust naar Droevendaal 1 om te supporteren. Kijk voor het complete programma op www.altior-korfbal.nl.