TOPdrukte bij Altior

Zaterdag 25 juni was er de afsluiting van het korfbalseizoen met het ouder-kindtoernooi. Er waren veel aanmeldingen dus er waren ook veel ouders. Het was een mooie drukke ochtend waar de kinderen van genoten en op het veld lieten zien wie de baas is over het korfbalspelletje. De meeste ouders waren na de wedstrijdjes bekaf en hadden soms vele minuten nodig om bij te komen. Gelukkig was er veel limonade, koffie en lekkere waterijsjes. Het was een zeer geslaagde dag die ook volgend jaar zeker weer op de agenda zal staan. Daarna waren er nog enkele wedstrijden en een afsluitende barbeque voor de vrijwilligers. Er was nog een laatste wedstrijd uit bij DAW Schaijk die helaas werd verloren. Iedereen alvast een goede vakantie en op naar het volgend seizoen.

DAW Schaijk B2 – Altior B2             Uitslag: 7-5