Altior D1 kampioen zaalcompetitie

Op zaterdag 17 februari kon Altior D1 bij winst kampioen worden van de zaalcompetitie 2017-2018.

Het beloofde een spannende wedstrijd te gaan worden want de uitwedstrijd eindigde enkele maanden terug in 5-5. Maar de meiden begonnen zo verbluffend en ijzersterk dat Diosa gelijk werd overrompeld. Binnen no-time stond er zelfs 7-0 op het scorebord en kon het kampioenschap eigenlijk al niet meer misgaan. De meiden bleven zo goed korfballen dat wat Diosa ook probeerde telkens op niets uitliep. Altior bleef doorgaan met mooi spel en veel doelpunten en zo werd het uiteindelijk 14-2 en konden de champagneflessen geopend worden. Die werden na de vele felicitaties en een hele natte douche lekker leeg gedronken. Meiden we zijn trots op jullie en hopen dat de buitencompetitie ook heel spannend gaat worden en wie weet …… weer champagne?