Altior C1 kampioen hoofdklasse

Op zaterdag 3 februari kon Altior C1 bij een overwinning al kampioen worden in de hoofdklasse.

De meiden hadden tot dan nog alle wedstrijden gewonnen en lieten aan iedereen overduidelijk zien wie er op dit moment het sterkste is. Prinses Irene was de tegenstander en die stonden op de 2e plaats van de standenlijst. Maar het verschil werd al gelijk gemaakt en wederom liet Altior zien wie de baas is op het veld.

Alles klopte en de meiden wisten al vanaf het begin ……dit gaan we winnen. De wedstrijd begon rustig maar Altior nam wel de voorsprong van 3-0. Prinses Irene hoopte misschien nog wel iets van de wedstrijd te maken want ze scoorde de 3-1. Maar daarna was het toch Altior wat weer de klasse liet zien die al het hele seizoen aanwezig is en Prinses Irene werd overlopen. Bij het laatste fluitsignaal stond er 15-2 op het scorebord en werd het kampioenschap met nog wel 2 wedstrijden te spelen volop gevierd. Met dit kampioenschap zijn de meiden ook gelijk geplaatst voor het NK 2018  dat word gehouden op 10 maart in sporthal De Wetteling in Venray.